Ahogy nézem a jelenlegi helyzetet, úgy gondolom, hihetetlen nagy szüksége van egy-egy vendéglátóipari egységnek, hogy halljanak róla. Szükséges, mert ha nem is azonnal generál vendégkört, már maga a gondolat, hogy „igen, valahol olvastam róla, várj, megkeresem… aha, oda menjünk be! is elég, hogy fogyasztói gyarapodjanak.

 

Nemrég arra gondoltam, adok egy lehetőséget a magyarországi vendéglátó ipari egységeknek, hogy teljesen ingyen bemutatkozhatnak, ez által is kapjanak egy olyan gerilla „reklámot”, mely az ország nagy részére eljut. Felajánlottam, mert látom, hányan olvassák a blogot, mert látom, az ország valamennyi megyéjéből vannak látogatóim. Felajánlottam tudatosan, mert hiszek benne, nem feleslegesen vagyok három olyan radaron is, melyek nézettsége országos szinten elég meghatározó.

 

Tudom, hogy a portálom nézettsége közel sem haladja meg azt a színvonalat, hogy minden egyes étteremtulajdonos napi szinten olvasgassa a tartalmat – talán nem is nekik szól ez a blog – és így elég nehezen értesülhetnek a lehetőségről. Éppen ezért a Startlap segítségével valamennyi ott lévő üzletnek felhívtam figyelmét erre a lehetőségre.

 

Ahogy látjátok, nem éltek vele. Sajnálom, hogy az éttermek vezetősége nem ragad meg egy olyan lehetőséget, mely csak 10 percébe kerül, hiszen kijelentem: a Kétszersült teljesen non profit blog, egyáltalán nem célom meggazdagodni itt.

 

Szerintem érdemes elgondolkodni azon, hogy megér e 10 percet az étteremet bemutatni ország-világ előtt, vagy sem? Hálás lennék, ha az olvasók a komment lehetőségével élve jeleznék felém, mit gondolnak az akcióról, melyről ide kattintva bővebben olvashattok!

 

Címkék: kritika reklám pályázat étterem bemutató

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr501211004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása