Azt hiszem, a McDonald’s lenne a legutolsó hely, ahol szívesen ebédelnék – főleg, mert kegyetlenül drága, és nem lakok jól az ott kapott étellel.

Éppen ezért az esetek 99%-ban (úgy háromnegyed évente egyszer) csak a mosdót látogattam, ám a 365 napból egyszer meg is hívnak egy falat „mennyországra”.

Mónika, a blog legújabb aktivistája a múlt heti gyorséttermes sztoriját osztotta meg velünk, ahol a Fehérvári estek (és gondolom egyéb ingyenes lapok) hasábjai közé rejtett kedvezményre jogosító kuponokkal hatalmas bizniszt csináltak: 3500 Ft-ért ettek, hatan hét sajtburi menüt kaptak!

Meki imádók, hajrá: 20-ig mérhetetlen kedvezménnyel ehettek az ország bármelyik bohócos beugrójában, persze csak ha szemfülesen gyűjtitek a kuponokat!

 

Egy újság 2. oldalán olvastam egy olyan akciót,hogy a McDonald's-ban kedvezményesen lehet enni. Például: tetszőleges McMenü vagy McMenü Plusz vásárlása esetén Mc Chicken szendvicset adnak ajándékba! Megtakarítás 680 ft. BigMac és McChichen 990 Ft, a megtakarítás 370 Ft. Sajtbuger menü 500ft, megtakarítás 260 Ft.
Ezek után arra gondoltam, hogy elújságolom néhány barátnőmnek. megmutattam a lányoknak és megtetszett nekik. Mondták, hogy hozzak még párat, mivel csak 1-et szereztem. Ez az újság ingyenes. Délután még gyorsan szereztem. Pár héttel később megbeszéltük, hogy megyünk kedden délután suli után, úgyis előbb végzünk. Azon a napon el is mentünk öt osztálytárs barátnőmmel a Lövölde úti McDonalds"s-ba (Székesfehérváron – a szerk.).

Odaértünk és bementünk. Két asztalhoz tudtunk ülni az egyikhez négy osztálytársam, ahol 4 szék volt és 2 asztal. Én az Enikővel külön ültem a barátnőim melletti asztalhoz, ahol 2 szék és 1 asztal volt. Mindenki Sajtburger menüt akart enni, ezért 7-et rendeltem. Odamentem a pulthoz a padtársammal a kuponokkal együtt. Enikő azt mondta közben nekem kissé ijedted, hogy reméli, hogy elfogadják a kupont. Mondtam neki, hogy el kell fogadniuk, mert március 20-ig tart az akció. Mikor sorra kerültem kértem 7 Sajtburger menüt, ami összesen 3500 Ft volt a kuponokkal együtt. Három tálcán kaptuk meg külön a kóla volt tele jégkockákkal a másodikon voltak a meleg hamburgerek a harmadikon a szintén meleg hasábburgonyák. Az Enikő segített odavinni őket. Miután odavittem az italokat a lányok megdicsértek, hogy ügyes vagyok :) Dolgozhatnék ott akár :)
Gyorsan megettem (mivel én tudok enni a leggyorsabban a csapatban) és a csajok közül az egyik megkért rá, hogy vegyek neki fagylaltot még. Én is megkívántam és vettem magamnak is. Egy fagylalt 150 Ft volt. Néhány perc után 3-an úgy döntöttünk,hogy ideje elindulnunk, mert megy a busz. Így hát elmentem még a mosdóba meg elbúcsúztam a 3 lánytól. Közben figyelmeztettek,hogy vigyázzak a torkomra a fagyi miatt:)

U.I.: nem szoktam járni McDonald's-ba. Talán úgy félévente egyszer, ha benézek.

Mónika

 

Címkék: akció mcdonalds meki kupon

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr131003750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gbsz · http://www.gabojsza.hu/ 2009.03.15. 17:28:09

Én nem csinálnék reklámot egy ilyen junk food-ot árusító helynek...

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.03.15. 20:05:19

@gbsz: bár a kifejezésed nem nagyon értem, engem (próbáltam finoman köríteni fentebb) a hányinger kerülget a helytől, viszont a blog szabályzatban leírtakat nem sérti a beküldött levél, ezért kitettem ezt is, mint mindenkiét, aki ír!
süti beállítások módosítása