Egyik kedvenc éttermemről kaptam hasonlóan jó benyomást keltő levelet az imént. Az 1993-ban nyílt Ristorante Okay Italia Pizzeria nem csak a tipikus olasz berendezésének, és eredeti olasz ízeinek köszönhetően nyerte el tetszésemet, Titiananak, a chéf asszonynak köszönhetően kis híján szakácsukként dolgoztam. A kétszintes étterem szökőkútjának megtekintését, és tiramisuját kimondottan ajánlom!

 

 

Barátommal tavaly nyáron betévedtünk a Nyugati pu.
közelében lévő Okay Italia étterembe. Gondoltuk, hogy nem
lesz olcsó mulatság, mivel teltház volt, még a pultnál is
ebédeltek a vendégek, így már  csak a dohányzó részben
kaptunk helyet az emeleten. A hely maga elég kicsi, de annál
hangulatosabb. Nagyon tetszett a berendezés, a  hely
atmoszférája még az általam gyűlölt dohányfüstöt is
feledtette.. Sokáig válogattam szokásomhoz híven, és végül
az olasz ételeket jól ismerő párom segítségével kemencében
sült tarját ettem pármai sonkával és sajtszósszal. Köretként
rozmaringos burgonyát és  insalata mista névre hallgató
fincsi salátát választottam.  A kiszolgálás hagy
ott némi
kívánni valót maga után, mert a többi vendéggel ellentétben
nekünk elfelejtettek adni helyben sütött, zsemlét
előételnek, és láthatólag az sem tetszett a pincér hölgynek,
hogy italt nem fogyasztottunk (ezen próbáltunk
spórolni :D)... De a  fogás mennyei volt! Még soha nem  ettem
olyan finomat, és azóta is visszavágyom oda, amit nem könnyű
összehozni, mert nem elég, hogy nekem legyen rávalóm, még
egy megfelelően kitömött pénztárcával rendelkező kísérőt is
be kellene szereznem....
Szóval melegen ajánlom mindenkinek, aki istenien elkészített
igazi olasz ízekre vágyik!

 

-Gerdusz-

 A képek az Okayitalia.hu oldalról származnak.

 

Címkék: vélemény kritika olasz étterem pizzeria okay italia ristorante

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr42921454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása