Ennél egyszerűbb és finomabb és olcsóbb kókuszgolyó receptet nem igazán ismerek. Ha úgy adódik és sürgősen valami édességre van szükségünk vagy éppen vendégek jönnek, 5 perc alatt gyorsan elkészítem. Mindenkinek merem ajánlani! Ezt a csodálatos receptet akkor fedeztem fel, amikor a TV Paprikát néztem és egy Indiai hölgy készítette ezt a gyors desszertet pisztáciával. Én mint édesség kedvelő rögtön feljegyzeteltem, amit mondtak, és le is szaladtam a boltba bevásárolni hozzá. Most már akkor jöjjön, a hogyan is készítsem el:

 

Hozzávalók:

 

  • 1 db tubusos sűrített tej /Plus-os/
  • 10 dkg kókuszreszelék + még egy kicsi a forgatáshoz
  • Pisztácia 40g, sós, pörkölt /Mogyi/

 

 

A sűrített tejet kinyomom a tubusból, egy olyan edénybe, amibe nem tapad le. Elkezdem melegíteni, de nem forralni. Ezután hozzákeverem a kókuszreszeléket, és a pisztáciát, amit mozsárba összezúztam durvára. Elkeverjük, és hagyjuk kicsit hűlni. Miután langyos, golyókat formálunk belőle, némelyik közepébe rakok pisztáciát és kókusz reszelékbe hempergetem. A kész golyókból halmot készítek, és a tetejét megszórom pisztácia darabkákkal.

 

Címkék: pisztácia tej recept kókusz desszert golyó gyors recept kókusz golyó sűrített

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr79914169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása