Azt hiszem, nem csak Mónika gondolja úgy, hogy az eladók tukmálása már-már sokkoló, s az egyre népszerűbb szokás inkább eltaszítja a vásárlókat, minthogy vonzaná. Persze a boltban díszelgő értékesítő feladata nem más, mint eladni a terméket, ha van válság, ha nincs, ám úgy gondolom, kicsit tényleg visszavehetnének a lendületből: hagyjanak már élni engem, Kedves Vásárlót!

 

Engem nagyon zavar mikor belépek egy ruhákat árusító üzletbe, de csak nézelődni és az eladóhölgy vagy férfi egyből odajön hozzám és megkérdezi, hogy miben segíthetek, mikor még éppen, hogy beléptem és nem is néztem körül. Én azt szoktam mondani ilyenkor, hogy nézelődök.
Meg azt sem szeretem, ha egy eladóhölgy vagy férfi mindenáron meg akarja vetetni velem azt a ruhát, amelyet nem akarok megvenni, mert drága vagy esetleg más színben szeretnék, de ez nem csak a ruhákra vonatkozik, tárgyakkal is vagyok.

 

Címkék: vásárlás piac ruha bolt eladó segíthetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr83996968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása