Nemrég kaptam ezt a receptet és arra gondoltam,hogy megcsinálom. Nekiláttam, de mikor a nyújtáshoz értem megakadtam, mert nekem mindig leragad a tészta hiába lisztezem. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Ilyenkor legszívesebben kivágná az ember, de én nem tettem helyette áthívtam a keresztanyámat a szomszédságból. Szerencsére ráért és megcsináltuk két óra alatt. A lapok sütésével is elmegy az idő. Mennyivel könnyebb és gyorsabb lenne a sütés ha beleférne 1 sütőbe 2 tepsi.

Attila szelet:
Hozzávalók:40 dkg liszt
                  2 tojás
                  5 dkg vaj
                   2 kanál kakaó
                  20 dkg cukor
                  2 kanál méz
                   2 kiskanál étkezési szódabikarbóna
                   pici só
A tojásokat a vajjal a cukorral a mézzel habosra keverjük. A lisztet összekeverjük a kakaóval,a szódabikarbónával, és könnyen nyújtható tésztát gyúrunk belőle. Szükség szerint pici vizet adhatunk hozzá, hogy megfelelően puha, nyújtható tészta legyen. Három része osztjuk, és gyors tűznél világos lapokat sütünk.
Krém:25 dkg Rama margarint, 20 dkg porcukrot habosra keverünk. 3-3 dl tejben egy vanília és egy puncs pudingot megfőzünk.
Tetejére csokimáz kerül.

 

Mónika receptje

Címkék: süti attila recept szelet desszert

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr621895036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása