Nincs is jobb annál, mint reggel a gőzölgő kávé illatára ébredni. A kávé azon túl, hogy élénkíti a testet és a szellemet, összehozza az embereket. Milyen jó beülni egy kávéra egy rég nem látott ismerőssel! Éppen e témában keresgéltem a neten, mikor belebotlottam az alábbiakba.

 

Korábban már megmutattam az olvasóknak, milyen melangeot és egyéb kávé különlegességet készítettem, ám Varga Ibolya műve úgy gondolom, minden próbálkozásomon felülmúlt.

 

Ide kattintva eljutsz a szerző honlapjára, ahol további képversét is megnézheted: érdemes!

 

Ám nem csak Ibolya verse ragadta meg a figyelmemet:

 

Isten áldja a KÁVÉt!

 

Kávé nélkül meghalnánk mi, meg bizony,
De az amcsi kávét én meg nem iszom!
Híg az és nincs ereje, nem használ sokat,
Nem lehet vele vívni hosszú harcokat!
Hogyha több mint tizenkét órát dolgozol,
Igazi, izmos fekete kávéra szomjazol!
De az őrölt kávét itt a gép meg nem eszi,
Hát forrázd le a kávét, ahogy a török teszi!

 

K-Á-V-É

Budapest Cowboy

 

Nos, kérsz egy feketét?

A fenti kép BC oldaláról való!

 

 

Címkék: vers kávé képvers coffee varga ibolya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr411009868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása