Idén szeptember 7-én, este 6 körül kicsit megfázva úgy gondoltam, nem várom a buszt a szabadban, beülök egy teára a székesfehérvári Soho Étterembe. Közel is van a busz pályaudvarhoz, tetszik is az indiai beütése, kellemes hely, bár az ételek minőségéről tudnék mit mesélni, jelzi ezt a vendégkönyv szinte szabad hely nélküli reklamáció-sora is, személyes tapasztalatom is. Az még kisebb probléma lett volna, hogy a köretet felcserélték, ám a díszítésre használt saláta egy merő kosz volt, a hús sem volt jól átsütve. Hiteles írást erről már nem tudnék adni, nem is erről szól a post.
Kedvesen mosolygó fiatalember köszönt, elfoglalom helyem az ablak mellett, s megállapodunk, hogy csak egy teát szeretnék fogyasztani. Ki is hozza, bár az, hogy filteres teát kapok, kicsit cikinek tartom, főleg 250 Forintért. Mivel nem volt nálam készpénz, bankkártyával fizettem.
Ebben a pillanatban elfelejthettem, hogy én vagyok a kedves vendég, a felszolgáló a legnagyobb flegmasággal szó szerint levágta mellém a lehúzót, s mikor kijött a szalag, laza mozdulattal odadobta mellém. Nem, nem azért tette mindezt, mert teli volt az étterem, és beúszik amiatt, hogy 3 perccel tovább tart a fizettetés, s gondolom nem is a max. 50 Ft jattja miatt volt ilyen.
Sajnálom, hogy nem volt annyi időm, hogy odahívjam az üzletvezetőt, és a vendégkönyvet is elkérjem…
Viszont egy biztos: a második csalódás után már akkor sem mennék oda, ha ingyen lenne az étek!