Ismét nem volt ihletem szakácskönyv után kutatni, így távoli emlékeim alapján próbáltam valami finomat összehozni. Vágytam némi csípős ízvilágra, volt a fagyóban némi kukorica is, meg bab is találtatott a kamrában, darált húsból sem volt hiány, így végsősoron összedobtam egy jóadag chilis babot.

 

Kezdtem azzal, hogy némi olajon lepirítottam a darált húst, közben megfőztem a kukoricát és a tegnap este beáztatott babot. Amikor mindegyik alapanyag kellően puha volt, fogtam a Knorr ajándékát: a chilis bab port és fűszerkeveréket, így már csak 4 deci vizet kellett az alapanyagokból kevert egyveleghez adnom, no és persze kellő borsot, sót, Erős Pistát és ketchupot.

 

Kellően csípős és a háttérben kellemesen édes ebédet kaptam, melyből jócskán jutott az albiba visszatérő bátyámnak is.

 

Ebéd után megkóstoltuk a Prágából hozott söröket is. Alapjáraton nincs nagy –sőt, szinte semekkora- sör- valamint alkohol kultúrám, a cseheknél is csak a kíváncsiság hajtott, így az alábbi két sörről csak és kizárólag laikusként tudok vélekedni. A Novic nekem kimondottan keserűnek tűnt (a kint fogyasztott Pilsnernél jobban), míg a Gambrinus kicsit kellemesebb, ám kesernyés utóíze sem vett rá arra, hogy 2 kortynál többet igyak belőlük. Az U Katában csapolt Pleňzky’ jobban elnyerte tetszésemet, bár a Staroměská Restauer Pilsnerje is kellően más ízvilágot mutatott, mint itthoni testvére.

 

Címkék: sör bab knorr novic gambrinus chilis

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr9958802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása