Komolyan mondom, mintha terhes lennék, vagy depressziós, mert ma rettenetesen kívánom az édességet. A suliban szívesen fogadtam Mónika csokiját, s a tanórák után is azért ültünk be a Café 19-be (kritikám itt), mert sütit akartam enni.

Most, hogy barátosnémmal csevegünk, s felmerült a kérdés: ő a már közölt Brownie-t sütötte meg - úgy, Gerduszosan -, én meg 10 perces süteményemet készítettem el. Süticsata csapó kettő!

 

Egy mikrozható tálba 8 evőkanál lisztet, egy teáskanál sütőport, 6 kanál cukrot, citromhéjat, fahéjat és 4 kanál darált mákot öntöttem, majd egy egész tojást, 6 kanál olajat és annyi tejet adtam hozzá, hogy egy sűrű, de csomómentes masszát kaptam. Bedobtam a mikroba, 6 perc alatt megsütöttem, kanállal galuskákat vágtam belőle, majd csokis és marcipános mázzal díszítettem.

 

Ja, és persze elpakoltam ugyanannyi idő alatt, ami kellett a sütimhez…

 

Címkék: mák recept desszert mikro 10 perces

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr21963783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása