Attól tartok, ezen szösszenet után Pathi kétszeresen is seggbe rúg(-na, ha nem 200 km-re lakna), ugyanis, hiszed, vagy sem, én 12 perc alatt csináltam túrógombócot, eredetit meghazudtoló ízzel!

 

Kezdtem azzal, hogy kifőztem egy igen sűrű tejbedarát, már-már, mint ahogy a nagykönyvben írva vagyon: tejet forraltam, vanillin cukorral és csipet sóval finomítottam, és búzadarát szórtam bele, míg betonsűrű nem lett. Kicsit hagytam hűlni, majd kristálycukorral és túróval masszát gyúrtam belőle, golyókra formáltam és pirított zsemlemorzsában meghempergettem. Persze a cukros-fahéjas tejföl nem maradhatott le a kalóriabombáról! :)

 

Címkék: recept túró gyors desszert túrógombóc 10 perces 12 perces

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr62935382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása