Tesóm megy vissza a koleszba, így a vasárnapi ebédet kicsi desszerttel spékeltük meg. Anyu nagy NLC fan, megannyi barátnőjének még százszor annyi receptje van már lementve a gépre is. Safi barátnőjének elvileg 10 perc alatt elkészíthető nyalánksága lett most a kiszemelt.

 

A 10 perces fánk névre hallgató egyveleg igaz legalább negyed óra, viszont szerintem nagyon finom lett :)

 

Ami nélkül nem élet az étel:

 

2 pohár natúr joghurt

2 csomag sütőpor

1 csomag vanillin cukor

30 deka liszt

2 kanál cukor

Csipet só

 

Nos. Előpakoltam a hozzávalókat, fém tálba tettem, habverővel kikevertem. Úgy öt percet állni hagytam, addig közepesen forró lett az olaj, majd beleszaggattam, és aranybarnára sütöttem.

Fahéjas kristálycukorba forgattam – némi csöpögtetés után-, ám lekvárral vagy csokikrémmel is fenséges finálé lehet.

 

 

Címkék: süti gyors fánk desszert finom 10 perces

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr75930140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása