Mónikáék Pesten kirándultak – és persze ettek a Vapiano Pizza Bárban.

Élménybeszámolója alant:

 

Mivel itt a nyár és nem akadt semmi dolgunk a sem, így a testvéremmel elhatároztuk, hogy elmegyünk Budapestre nézelődni. El is indultunk. Üzletekről üzletekre járkáltunk. Voltunk az Örs Vezér téri Árkádtól kezdve a Váci utcai H&M-be a New Yorkerbe a Zaraban és még sorolhatnám. Ja és elvitt megmutatni, az Oktogon téri  Planet Susit éttermet, ahonnan hozott haza Sushit. Bevitt engem a Deák Ferenc úti kávézóba, ahol kettő közepes méretű alkohol nélküli Pina Coladat ittunk. Olyan 14 óra 30 körül mondta a testvérem, hogy ideje megebédelnünk, így bementünk a Vapiano olasz étterembe. Levest, tésztát, salátákat szolgálnak ki az embereket. Azt tudni kell erről az étteremről, hogy ha betérünk oda, akkor a pultnál álló hölgy ad emberenként egy kártyát , amit meg kell őrizni az étkezés végéig és azzal kell menni a kasszához, mert ha nincs a kártya, akkor 10000 ft-ot kell fizetni. Mi kaptunk kettő kártyát és beálltunk az egyik sorba gondolkodva azon, hogy mit is ebédeljünk. Mikor sorra kerültünk én spagetti tésztával kértem egy Pollo Di Cremat ,ami Tejfölös csirkemell és parmezánból áll és 1250 ft. A bátyám Funghit kért Penne tésztával. Az pedig Gombás, tejszínes szószos étel és szintén 1250 ft. Még azt is kell tudni erről az étteremről, hogy a tésztákat jobban mondva a köreteket mi választhatjuk ki. Miután megkaptuk elmentünk hátra a szürke tálcákkal, evőeszközzel és szalvétával fogyasztani. Kicsit később a testvérem mondta, hogy elvonul a mosdóba rendbe szedni magát én meg tovább falatoztam. Kis idő múlva visszatért én is elmentem. Mikor megláttam én nagyon elámultam. Sötét színű csempe, kellemes illat, hatalmas tükör, ízléses kézmosó. Gyorsan rendbe szedtem magam és kivonultam. Odamentünk a pénztárhoz fizetni és persze a kártyával. Megköszöntük a késő ebédet és elköszöntünk.

 

A Vapiano Pizza Bar a Bécsi út 5-ös szám alatt van. Nyitva:11 órától 24 óráig.

Címkék: vélemény étterem kirándulás levél vapiano ristorante

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr731196765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moncsi89 2009.06.21. 08:10:18

A Vapiano Pizza Bar a Bécsi út 5-ös szám alatt van.Nyitva:11 órától 24 óráig.

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.06.21. 19:32:19

@moncsi89: Köszönöm!
Tegnap amúgy éjjel pont elmentünk előtte (nagyon fel van túrva előtte sajnos), mikor az egyik múzeumból gurultunk a másikba...:)

A cikket javítom ennek megfelelően!

moncsi89 2009.07.21. 09:34:09

Ja és mostanában tudtam meg,hogy ha nem ott akarjuk elfogyasztani az ételt,hanem elvitelre kérjük,akkor ingyen kapunk ételhordót,amiben tudjuk szállítani:)

moncsi89 2009.11.14. 12:59:30

Azóta eljutottál a Vapianoba?

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.11.16. 23:44:37

@moncsi89, sajnos nem jutottam még el, sem pénzem, sem időm most éttermeket látogatni, de benne van a tervezetbe, és amint kipróbáltam, a kritikám már olvasható is lesz róla! :)
süti beállítások módosítása