Sergio a kereskedőkről írt lehúzó véleményen felbuzdulva, a felszolgálókról alkotott általánosan negatív kritikát, melyet, ha a vendég szemével nézek, meg is értek, ám szakmabeliként cáfolni is tudok, amit meg is teszek a levél végén!

 

Hali!

Engem az zavar a legjobban, hogyha bemegyek egy étterembe, amikor leültet a pingvin, egyből kérdezi, hogy mit akarunk inni. Jó, hogy nem már az ajtón belépve fogad ezzel! Fogalmam sincs, hogy mit kínálnak, és mennyiért?! Lehetne rá végre valami megoldás!

Sergio

 

Naszóvalakkorhát!

 

Teljes mértékben osztom a véleményem a levélíróval, abban az esetben, ha az étteremben pangás van, vagy még nincs akkora telítettség, hogy az időbe beleférjen, valóban leültetés és itallap átnyújtása lenne a legjobb kezdés. 3-5 perc múlva vissza lehet menni, s érdeklődni, mit szeretnének inni, és átadni az étlapokat. Ám amikor teltház van, erre sajnos nincs idő, illetve megfelelő számú személyzet, így ilyet ne kívánjunk, mert egyszer csak azt vesszük észre, hogy a felfordulásban a pincérünk elfelejt minket!

 

Címkék: kritika étterem felszolgáló pincér

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr651000271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.