Kicsit hosszúra sikerült és furcsán végződött a Zöld Teknős Barlangja – Native Teaházba tett látogatása olvasónknak. Csak sajnálni tudom, hogy nem először olvasok ilyen kritikát Kozso teázójáról, ahová rendszeresen én is ellátogatok pesti túráim során. Viszont a kiszolgálás lassúságát alá tudom támasztani!

 

 

Kedves Kétszersült!


A következő esetről szeretnék beszámolni.

Néha napján el szoktam menni barátnőmmel a Zöld Teknősbe, ahol szerintem a legjobb környezetben lehet igazán finom teacserjéből készült teát inni. Legutóbbi – és szerintem ezek után legutolsó- látogatásomkor, október végén majdnem egy órát kellett várni a teára, ám akkor is kacifántos úton kaptuk meg: először elkeverték a rendelésünket, majd másodszorra nem azt hozták ki, amit kértünk. A kellemetlenségért természetesen elnézésünket kérték, és kedvezményt ajánlottak fel.

Amikor már véget akartunk vetni ottlétünknek, jeleztük fizetési szándékunkat, ám mint később kiderült (nem hittem volna el, ha nem a szememmel látom), az indiánunk éppen az egyik szeparéban beszélgetett kedvesével, ezért kellett majdnem 3/4ed órát arra is várnunk, hogy fizethessük azt, amit nem is rendeltünk…

Végül már a kasszához mi mentünk oda, ám szívesebben sétáltam volna ki az ajtón fizetés nélkül.

A kedvezményt először elfelejtették beütni, s utána is csak a mézet vonták le (140 Ft, a tea közel 700 Ft volt).

 

Ilyenkor kérhetem én a panaszkönyvet? Mi van, ha fizetés nélkül távozok?

 

Üdv: Balu

 

u.i.: Gratulálok az oldalhoz, így tovább!

 

Címkék: budapest tea számla teaház lassú native kozso zöld teknős

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszersult.blog.hu/api/trackback/id/tr18891692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.01.22. 16:56:41

A Vásárlók könyvét bármikor kérheti a vendég, nem csak, amikor nincs megelégedve az adott szolgáltatás valamely pontjával, hanem amikor szeretné megelégedettségét is ez úton az üzemeltetők és a többi vendég részére megerősíteni.
A személyes adatok megadása után lehetőség van kifejteni a kritikánkat, amelyből egy példányt azonnal elvihetünk magunkkal, majd az esetleges kérdések megválaszolásával az üzletvezető megkeres minket.

Amennyiben fizetés nélkül távozol, és nem veszik észre, akkor ügyes vagy. Utóbbi esetben bele sem merek gondolni, milyen szankciókat alkalmaznak a felszolgálók :D